1/29/2017

43.


Dzień dobry!
Ostatnim czasem w moim życiu wiele się zmieniło, brakowało mi czasu na cokolwiek. Poza praca i nową pasją jaka znalazłam nie byłam w stanie robić niczego innego. Całkowicie zapomniałam o blogu, zdjęciach oraz o tym jaką radość sprawiało mi robienie sesji i dodawanie ich później tutaj. I właśnie ostatnio podczas sesji z Donatą uświadomiłam sobie jak bardzo mi tego wszystkiego brakowało. 
Mam nadzieje że uda  mi się to naprawić i dodawać posty choć raz w tygodniu.
Stworzyłyśmy z Donatą coś fajnego i jestem pewna że jeszcze nie raz będziemy ze sobą współpracować ponieważ nigdy z nikim nie czułam się tak swobodnie podczas sesji.

Zostawiam wam tutaj link do bloga i facebooka Donaty na pewno zrobi jej się miło jeśli wejdziecie i zostawicie lajka



 


Wpadajcie również na mojego instagrama tam jestem znacznie bardziej aktywna 





8 komentarzy :

  1. Te zdjęcia mają klimat i moc uroku!

    super, że znowu jesteś - brakowało Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesja super wyszła! A te buty?! Awwrr <3 Od dawna nad nimi się zastanawiamy i chyba na wiosnę zakupimy ^^ Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobają mi się te zdjęcia :) świetne ujęcia i bardzo udana stylizacja :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami taka przerwa w blogowaniu jest każdemu potrzebna, nic na siłę. A zdjęcia rewelacyjne, z pomysłem. :)



    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Calkiem niezly blog, dobrze sie czytalo ! Szukasz moze serwisu dla samochodów BMW w Warszawie? Wejdz do mnie na strone i obczaj:
    Serwis BMW Warszawa

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega blog. Zdjecia i stylowki nieziemskie 💕💕💕

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ;)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj , a ja zrobię to samo :)