9/13/2016

41.


Dzień dobry!
Chciałam wam dzisiaj pokazać coś co ostatnio dostałam i szczerze jestem pod wielkim wrażeniem tej rzeczy. Mianowicie chodzi o instabooka. 
Ogólnie kocham mieć wywołane zdjęcia z ważnych wydarzeń w moim życiu, te najważniejsze w moim przypadku zawsze trafiały na tablice korkową a reszta do albumów. Uwielbiam oglądać za jakiś czas wszystkie fotografie i wracać wspomnieniami do tamtych chwil. Ostatnio bardzo to zaniedbałam i całkowicie zapomniałam o wywoływaniu zdjęć. Projektując instabooka miałam ich tak dużo że wystarczyłoby co najmniej na trzy takie książeczki a nie jedną. I jeśli znajdę tylko chwile wolnego czasu na pewno zaprojektuje koleją. Taki instabook to świetna sprawa na prezent dla kogoś kto tak jak ja kocha przeglądać wywołane zdjęcia, stare albumy i takie rzeczy. Jeśli nie macie pomysłów na prezent dla przyjaciółki czy chłopaka to mogę wam śmiało polecić zaprojektowanie właśnie takiego instabooka. Naprawdę moim zdaniem jest to świetny pomysł na prezent np. na dzień chłopaka który już niedługo. Instabook prezentuje się  pięknie od zewnątrz, jest świetnie wykonany  a co najważniejsze w środku mogą być zawarte wasze wspólne najpiękniejsze wspomnienia.


Całego instabooka możecie zaprojektować jak tylko chcecie, zaczynając  od okładki a kończąc na ostatniej stronie. Jeśli chcecie zobaczyć jak to wszystko dokładnie wygląda zapraszam was na ich  instagrama oraz facebooka. 
A z hasłem 'mowmikejt' macie 15% zniżki na swojego instabooka.  




Kocham inspirujące zdjęcia i dlatego właśnie takimi ozdobiłam okładki mojego instabooka. 
Gdyby ktoś chciał zaprojektować swojego instabooka podobnie do mojego to zastawię wam niżej kilka zdjęć które tworzą okładkę mojej książeczki.


 















Dodawajcie i obserwujcie mnie na snapie i instagramie tam jestem bardziej aktywna.

18 komentarzy :

  1. Bardzo fajny pomysł z tą książką! Kwadratowe zdjęcia są najlepsze :)
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba cytat :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam sporo zdjęć w albumie, trwalsza pamiątka i częściej się wraca niż przy zrobionych zdjęciach w telefonie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super pomysł na prezent! Kiedyś na pewno wykorzystam. Ślicznie zaprojektowałaś tą okładkę. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamówiłaby taką książkę, ale ja już mam jedną. Oferta bardzo fajna i korzystajcie, póki macie te 15 % zniżki, bo to naprawdę fajna sprawa :))
    Pozdrawiam :)
    http://viviiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł bardzo fajny.:D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł na prezent! chyba sama kiedys komuś taki podaruje:)
    www.weronikastaron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dzisiaj dostałam swojego instabooka :) Świetna sprawa!

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chce w najbliższym czasie kupić instabooka :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też się lubię otaczać zdjęciami i moj pokój jest pełny ich :)
    Szkoda, że nie weszłam na Twojego bloga wcześniej bo miałabym tańszy prezent :P

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  11. W dobie cyfrowych zdjęć takie pamiątki są na wagę zlota :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze fajnie mieć jakieś zdjęcia w książce lub w albumie.
    Świetny pomysł
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zainspirowałaś mnie z tą książką :)

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega mi się podoba ten pomysł z książką, naprawde genialny :)
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy pomysł! :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*
    i obserwuę też na instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pomysł :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście (bluzka i kurtka)? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/09/green-bomber-jacket-black-crop-top.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Instabook sam w sobie jest świetny, a oprócz tego jest genialnym pomysłem na prezent :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Instabook to rzecz niesamowita i sama zastanawiam się, żeby sobie czegoś takiego nie zrobić, by mieć zachowane wszystkie wspomnienia w jednym miejscu ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ;)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj , a ja zrobię to samo :)