7/05/2016

37.

hej wam!
Historia sie powtarza a mianowicie znowu mam efekty ostatniej sesji  już kilka dni na laptopie ale kompletnie nie wiem co tu napisać i czy w ogóle pisać cokolwiek. Kocham tego bloga z całego serca, jestem tutaj tak naprawdę sobą w 110%. Uwielbiam spędzać czas obrabiając zdjęcia czy pisząc posty ale czasami tak jak dziś mam chwile słabości. Wtedy mam ochotę usunąć wszystkie moja social media i po prostu zniknąć z internetu. Wydaje mi się że chyba każdy kto prowadzi bloga, tumblr`a czy coś w tym stylu w pewnej chwili ma dość i ma zamiar wszystko usunąć.
_____________________________________________________________________________

A poza tym co u mnie?
Zmieniam kolor włosów i powracam do wcześniejszego koloru, szare włosy robią piękny efekt ale mi się po prostu znudziły i zatęskniłam za platynowym blondem. Mam nadzieję że za jakiś czas pokaże wam efekty tutaj. Ostatnim czasem robie naprawdę dużo zdjęć i jestem z tego powodu zadowolona ponieważ chociaż na blogu układa się tak jak chce. Następny post pojawi się na dniach i sama nie mogę się go doczekać!

Pamiętajcie najważniejsza jest wiara w samego siebie. Miłego wieczoru!










_________________________________________________________________________________

                                                          SNAPCHAT: TRYYBSONEK                                                    


                                                                        IG; MOWMIKEJT_
                                                                                                    

16 komentarzy :

  1. ten kolor wlosow jest mega!!! bardzo mi się podoba Twój blog,obserwuję:)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również tak miałam, że szare mi się znudziły i wróciłam do blondu ^^
    piękne zdjęcia :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna stylizacja :)
    ja również od czasu do czasu mam takie chwile słabości, jeśli chodzi o bloga :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Chwile słabości się zdarzają, ale najważniejsze to podnieść się i walczyć dalej! :)
    A ja muszę pochwalić Twojego dobieranego, uwielbiam te 'na wierzchu' nazwa mi teraz z głowy wyleciała, haha. Duński? Tak, chyba tak. Przepiękny jest
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna stylizacja lubie takie total looki szczegolnie w bieli i szczegolnie latem :) okulary dodaja fajnego wyrazu calej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne tło do zdjęć ♥ piękne masz włosy i świetny zestaw. obserwuje

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia i look :) Ja też miałam chwile słabości ale powróciłam do blogowania ze zdwojoną siłą :) Masz pięknego bloga :*

    Pozdrawiam, BROszka blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna stylizacja :)

    Pozdrawiam :* scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna fryzura <3

    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie Ci w tych włosach :) Stylizacja świetna,zdjęcia są zajebiste :) Na pewno zajrzę tu jeszcze :) Pozdrawiam :*
    mój blog ---> http://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. każdy ma chwile słabości, najważniejsze to nie poddawać się emocją tylko przeczekać zły okres. Nie warto usuwać bloga, naszej pasji :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się ten kolor włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że wracasz do blondu! Wyglądasz świetnie ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialnie wyglądasz w tej fryzurze, pasuje blond ;) mega stylizacja ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcia :)

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ;)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj , a ja zrobię to samo :)